Saturday, April 21, 2012

Made in Lithuania

Kazkada istorijos mokytojas is manes ateme sratinuka...
Nes buvau tiek isijautes i rasyma ant suolo per pamoka, kad nepastebejau, kaip jis priejo :)

As "uzprotestavau":
- "Atiduokit, jis mano!"
Ir ligi sios dienos prisimenu jo atsakanti klausima:
- "O kaip irodysi, kad jis tavo? Kuo jis skiriasi nuo visu kitu?
Ar tavo rankomis jame kas pagaminta, pakeista, patobulinta?...
Man atrodo, kad jis priklauso "BIC"...

Sratinuko as neatgavau, nes negalejau irodyti, kad daiktas jo rankose priklauso man.
Zinoma, galejau po pamokos paprasyti, bet tai buvo ne musu klases lygis :)
Visam gyvenimui isiminiau - nori, kad daiktas tikrai butu TAVO - atsizymek, pasidaryk, pakeisk.

Sugalvojau nuo siol visus savo perdarytus/atgaivintus/pakeistus daiktus zymetis.
Juk turiu padares lengvas "korekcijas" beveik visiems savo Manual Focus objektyvams - jie nebera tokie, kokius isleidzia is gamyklos. Be to - labai malonu, kai objektyvas tampa vel dirbanciu deka mano ranku.
Nors is manes meistras mazas - tik kazka patvarkau, suremontuoju, kiek perdarau...

O juk yra tokiu, kurie nuo nulio pagamina ir perdaro daugybe instrumentu, irankiu ir priedu, reikalingu tiek fotografijoje, tiek buityje. Gal kurie ir objektyva pasigamine esate ?

Gal pasidalintumete savo "darbeliais"?
Argi ne smagu, kad ant  gero daikto butu uzrasyta ne "Tomioka Japan", o "Petras Lithuania"..

No comments:

Post a Comment