Wednesday, October 24, 2012

2222 family videos EDITED!

Pries kelis menesius mano kompas verke, sauke ir persikrovinejo !
Bendras 9 vidiniu particiju komplektas aklinai buvo prigrustas...
As "zinojau" kuo - nuotraukomis.
Nes mano Pentax K-5 DNG falai siekia iki 35MB. O as megstu DNG :)

Bet kai emiausi rusiuoti, atradau, kad problema - neglaudintuose video-AVI failuose.

Tad apie liepos 26, kai issikrasuciau vasarai i kaima, kur nera neto, uzdaviau kompui viena projekta - sutvarkyti mano video failus!

Sakau - dirbo kompas, nes mano darbas uztrukdavo 10-30 minuciu, po kurio jis kelias, keliolika ar net keliasdesimt valandu virskindavo uzduoti.
Kartais - visos 4 branduolio sirdutes dirbo 98% pajegumo neissijungiant po 70-80 valandu.
Pamaciau, kad video konvertavimui 4GB atminties x64 bitu sistemoje yra juokas.
Deja, mano 4-riu metu Asus motina daugiau nepalaiko :(
Pirmiausiai jis atskyre failus, turincius pavadinimus nuo neturinciu.
Tada uzvardino neuzvardintus.
Po to kele i atskirus folderius pagal rezoliucija.
Tada bande skirtingus kovertavimo is AVI variantus skirtingo dydzio failams -  MP4, F4V ar FLV.
Tada viska konvertavo.
Daugumoje i MP4, paliekant max garsa ir max video reenderinimo kokybe.
Failu uzimama vieta sumazejo nuo 50% iki 15%, vidutiniskai atlaisvindami 80% vietos, islaikant pirmine rezoliucija.
Tada tikrino, ar visi failai konvertavosi tvarkingai - tam reikejo sumastyti savo tikrinimo sistema :)
Sukonvertavus rusiavo pagal pavadinimus ir tryne pasikartojancius.
Tada kilnojo i folderius pagal mano logika ir ... tada jau tryne nereikalingus.

Darba galutinai baige tik siandien - spalio 24d.
Atidirbo beveik 3 menesius, per ta laika persikraustes kartu su manimi per 3 vietas.

Ir stai rezultatas - vien rusiuotu seimos video failu turiu 2222 vienetus.

Is vieno folderio istryniau apie 220GB zaliavos, viso istrynes virs 600GB video failu.
Ir mano 9 particijos vel dziaugiasi erdve ir ramybe :)

No comments:

Post a Comment