Tuesday, December 18, 2012

Gyvenimas - esu AŠ


Visa, kas buvo mano gyvenime, sukure mane toki, koks esu.
Kiekviena mano gyvenimo akimirka, kiekviena patirtis - tai AŠ.
Jei negyvenciau - nieko nepatirciau. Vadinasi - be patirties as visai negyvenciau, tiesiog nebutu tojo AŠ.

O kiekviena patirtis - dziugi, skaudi, saldi ar pavojinga - mane moko pasverti savo veiksmus, ivertinti save ir mane supanti pasauli ir nulemia tolimesni mano elgesi bei pasirinkimus.

Be savo patirties as nebuciau AŠ.
Jei AŠ ir esu savo Gyvenimas su visomis patirtimis, tai neimanoma begti, keikti ar atsizadeti savo gyvenimo, nes neimanoma atsizadeti ar pabegti nuo saves.
Imanoma tik mokytis, pasirinkti ir ryztis.

Tai gal isbandyti visas imanomas patirtis ?
O, ne!

Kiekviena sazines grauzatis del smulkmenos mane moko nedaryti to, kas graus sazine labiau.
Patyres maza grauzati savo kailiu, ir suvokes kur jos saknis, galiu isiklausyti i labiau patyrusius, ir vengti dideles grauzaties seklu.
Kiekvienas patirtas skausmas mane moko saugotis to, kas atnes dar didesni skausma. Gerbdamas protevius, as galiu patiketi ju zodziais, ir kovoti su tuo, kas jiems sukele kancias.
Kiekviena patirta laimes akimirka vercia jos dar stipriau siekti. Sekdamas idealais ar pavyzdziais, galiu sekti ju takais, ieskodamas ju laimes patyrimo.

Kiekviena patirtis mane moko ivertinti.
Kiekvienas pasirinkimas mane kuria naujai.
O mano ryztas keicia mano pasirinkimus.

Gedasst

2012.12.18 01:29
Misko 3-1, Klaipeda

No comments:

Post a Comment