Wednesday, May 25, 2011

The Birdman



Ant vieno Liffey upes tilto ( Grattam Bridge ) Dubline mane jau atpazista daugelis - tiek žmonės, tiek policija.
"O, Birdman!"
Jau keleta menesių beveik kasdien, grįždamas po darbo megaujuosi šitų paukščių fotografija ir bendryste. As jiems duonos is virtuves, jie man - savo viražus.
Jie mane jau atpazįsta - ypač jei aš su "arafatke" ant galvos važiuoju dviračiu - dar man besiartinant krantine ima kilti nuo upės ir klykdami sukti ratus.
Priejus svetimam, nepazistamam, jie elgiasi labai atsargiai - netupia arti ju ant tilto tureklu, ir ypac itariai ziuri i atsuktus "Televykus". Jei sustos vienas kitas nepazistamas su zoomu ir ims ikyriai taikytis - pakils ir sklandys virs upes kiek toleliau.

Pries keleta dienu pulko vedlys visiskai isidrasino - pradejo imti duona tiesiai man is ranku.
O uzvakar vakare ant tilto manes lauke vienas (jau matytas ) prancuzas vardu Cedric. Pamates is toli pamojavo savo "100-400 L-ke" ir paprase mailo.

Siandien is jo gavau sia nuotrauka.
Dziaugiuosi nepaprastai, nes man tai dideles mano gyvenimo dalies irodymas.

No comments:

Post a Comment